We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

A Different Records Volume 2

by Various Artists

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

      €5 EUR  or more

     

1.
2.
I am talking to my lover that's the way you got to live and don't be fussy babe i am learning what's the best for me you don't respect my space so why should i remain with you let me tell you something babe bye bye babe bye bye my love. Freedom Freedom That kind of sensation, full of emotion Freedom I want to be free! We had good time together I gave you everything you need we tought it was for ever but nothing is like it seams to be you don't respect my space so why should i remain with you let me tell you something babe bye bye babe bye bye my love. Freedom Freedom That kind of sensation, full of emotion Freedom I want to be free!
3.
Oh baby Oh baby I love you Baby I love you I love you Baby I love you I love you You are my love You are my love Oh baby Oh baby I love you Baby I love you I love you Baby I love you I love you You are my love You are my love Baby I Baby I Baby I love you "Love is energy open your Heart"
4.
Verità o varietà la distanza è minima Quantità e qualità gira la centrifuga Società liquida lo diceva Bauman Pipistrelli o chimica manca solo Batman Terra piatta e immunità questa è una commedia Chiusi i bar e i cinema in una fibra ottica Sarà la solita strategia dell'America Forse il progetto della lobby farmaceutica Tutto è bianco tutto è nero Chi lo ferma questo treno Tutti in coro con decoro Bla bla bla bla Ma andrà tutto bene vedrai tutto passerà Ancora solo un poco di pazienza E con la scienza e la competenza dei seri vedrai che la notte Che poi sai che se ne fotte Domani ti riporterà Giù in città i tuoi guai, ritmo e velocità, la tua normalità Io nel frattempo prendo lezioni di kung fu Che da YouTube hanno oscurato anche Byoblu Non sarà mica veleno È tutto finito, è tutto vero Lascia stare non pensare ora torna a lavorare Altolà, chi va là, solo un'ora d'aria Anima libera ma è soltanto un film a Cannes Logica scarica, dammi il tuo DNA Zona rossa e libertà per la tua incolumità Senza se e senza ma tutti sul tapis roulant Nega solo chi non sa e ama la polemica Tutto precipita, tutto è in caduta libera Io non ricordo più se è Sabato o Domenica Niente scuse bocche chiuse Tutti arresi tutti stesi Giù per terra senza guerra Bla bla bla bla Ma andrà tutto bene vedrai tutto passerà Ancora solo un poco di pazienza E con la scienza e la competenza dei seri vedrai che la notte Che poi sai che se ne fotte Domani ti riporterà Giù in città i tuoi guai, ritmo e velocità, la tua normalità Io nel frattempo prendo lezioni di kung fu Che da YouTube hanno oscurato anche Byoblu Non sarà mica veleno È tutto finito, è tutto vero Lascia stare non pensare ora torna a lavorare Certo ha più fascino l'incertezza in questa sempiterna adolescenza Abbandonarsi al genere crepuscolare che non chiede mai niente solo di affogare Quant'è difficile la coerenza, il sentimento di riconoscenza Quando il pensiero vale quattro lire E da queste quattro mura non puoi uscire I tuoi occhi non mi vedono Le tue orecchie non mi sentono La tua bocca non mi dice niente Solamente... Ma andrà tutto bene vedrai tutto passerà Ancora solo un poco di pazienza E con la scienza e la competenza dei seri vedrai che la notte Che poi sai che se ne fotte Domani ti riporterà Giù in città i tuoi guai, ritmo e velocità, la tua normalità Io nel frattempo prendo lezioni di kung fu Che da YouTube hanno oscurato anche Byoblu Non sarà mica veleno È tutto finito, è tutto vero Lascia stare non pensare ora torna a lavorare
5.
You are my need, I am steading and I'm loud, I'm ready If you know that I love it oh yeah, yeah Love me more, baby there is the best I can Love in your body sexy is real Hot Love lonely around me Hot Love lonely for me
6.
Chianu chian nun son chiù stran par che o buon sta semp p’arrivà riman scav u terren, ratt, 'nzev sul e man nun ce stann patan. Appena te scit a primma capat mmocc è da vita t’invit a nun allaccià a cintur ca nun è na gita a sfida è capì chi song arò stong che n’ann aropp a n’ann aggia pers nu dittong u mie (IE) tutt è ugual pè sti vie, poc o nient cagn chi mor i famm e chi nun ten i rient magn u cazz! E' che chian a gent se sta abituann a se fa u mazz pè chi se stà magnann par tutt in paus, so già avanz i nuovi cantant nun se va annanz e manc aret chiù e tant è rimast, sta addeventann, nu post senz tiemp arò se fann i stess error pè semp e pass ropp a pass comm stess jenn a spass ma a stu luog nun se pass, nun se ver nu confin gir in tond uso compass e i sass arriv puntualment arò aggia accummenzat apprimm. Chianu chian nun son chiù stran par che o buon sta semp p’arrivà riman scav u terren, ratt, 'nzev sul e man nun ce stann patan. Galleggio comm ind a nu limbo me scivol a ra man o tiemp nun import se o string ormai stò diventann vuot aint chell che tenev l’aggia spint, chell che teng sping na campana, dong ding pugn 'mpiett, kong king ind a nu bong ring quasi a ce scurdà chi simm u film è a loop, aspett u scoop pe nun scatt e po nu cut and paste in mod ca s’incastr tent i cagnà a storia ca già a sacce a memoria e non pe cercà a gloria ma pe viver u nuov senza pensà che già stai buon, pecchè nun stai buon e pò sul purtà u buon chell ca truov p’ascì a chesta stasi nun se ponn fa progett e chell che hai dett hai dett e comm o miett o miett se riflett chi sta ndò liett tuoje, pè rispett tuoje nun va sprecat, nun se jett. Chianu chian nun son chiù stran par che o buon sta semp p’arrivà riman scav u terren, ratt, 'nzev sul e man nun ce stann patan.
7.
Comm' na tribù ballamm' attuorn' o fuoc' stai vulann' ma te vec' semp' lloc' fatt' nu giro a re part' mij accussì capisci over' chi è chiù loco. Veng' ra na zon' addò l'aria n'è bon' se scagnà realtà e finzion'e miez' a via nun s'arragion' ma chi subisce già sape comm funzion' e sent' nguoll' tutt' l'oppression' e pè chest' mo m'hai spiegà si manc' vivi a chesti part' pecchè t'ostini a parlà semp' e chesti part' a gent è ostile a chesti part' specie si sgama che vien' a nu munn' a part'. Tu nun sai nemmanc' e che se tratt' pecciò nu fa o matt' co muss' ancora spuorc' e latte state gasati per Gomorra ma o sang' che scorr' è vero e vuie o scagnat' pè ketchup pizza e mandulin' buste e pacchettin' quaccarùno impenna ngopp' o motorin' 'nciarmi e magazzin' l'armi pè rapinì te fann' sentì bucchin' sulo si nun sì nat' cà Comm' na tribù ballamm' attuorn' o fuoc' stai vulann' ma te vec' semp' lloc' fatt' nu giro a re part' mij accussì capisci over' chi è chiù loco. Comm' na tribù ballamm' attuorn' o fuoc' stai vulann' ma te vec' semp' lloc' fatt' nu giro a re part' mij accussì capisci over' chi è chiù loco. Comm' na tribù ballamm' attuorn' o fuoc' stai vulann' ma te vec' semp' lloc' fatt' nu giro a re part' mij accussì capisci over' chi è chiù loco. Comm' na tribù ballamm' attuorn' o fuoc' stai vulann' ma te vec' semp' lloc' fatt' nu giro a re part' mij accussì capisci over' chi è chiù loco.
8.
9.
Se sì divers a ll’at te lassan sul cu na man annanz e chell’at annanz u cul 'mpar comm s’us, comm s port o quann car a ciort tuorn a cas 'nfus, stai sicur. Se 'mmiez e guaje pò cant pur o ncas' e det 'ncopp e ros rint o mazz e ciur hai capit che è pecchè nun ce ne stann comm a te e nun è nu dann deventann matur semp sicur e senz i verè u futur sacce rò doce e o sal, rò chiar e o scur ma m’addummann zappann, zoll ropp a zoll si sò un sul miez e foll o un comm a foll na goccia ind a nu vas enorm che nun tracoll ind'ò sapon un rì mill boll a coll cà nun se scoll e che se a tir a stracc e si me liev a mascher comunque nun a truov a facc. Può esser un, divers all’at 'nat che fiss e c’allucca a luna o nu nisciun, dimenticat un che stess guaje che have ognun. Quann int'a vit pò nisciun te pens divient n’element i nu moviment i violenz alimentat a nu stat che nun dà assistenz ma che stip pe tutt a stess indifferenz stà cart i identità quas nun have cchiù sens si simm quas ugual, quas fin all’essenz si foss d’identicità avess cchiù coerenz ma tant cà “..chi se ne fott!!…” chist è o sens si vai verenn coccurun have cocc colp ma semp i nisciun…chist è u golpe centinaia i nisciun ca nun hann vist nient o nun vonn sapè nient…una razz i serpient spend o nun spend ca a coccurun o spenn e non pe cattiveria ma è o munn ca te 'mpenn e stran a ce pensà ma a verità sap qual’è? Nisciun è chill ca sacce e o sconosciut affianc a me. Può esser un, divers all’at 'nat che fiss e c’allucca a luna o nu nisciun, dimenticat un che stess guaje che have ognun. Si te sacce o no cagne poc o nient pe quant riguard chest’argoment ca ognun i nuje è part i nà comunità in cerc ra felicità ognun è comm ll’ata gent tutt us falen fujmm vers a luce chell i cui avimm bisogn o ce seduce pur si è n’abbaglio o si ce scott ognun tent i esser semp chiù fort puntann a chell ca sent o che vuless senz i cercà ness o permess arraffann tutt fin a che l’è concess ca oggi u vir… riman cert nun è o stess tutt tentan u zump, ca situazione e merd e a chi nun 'ngarr primm o poi le crollan i nerv ognun i chell che viv nu poc u perd e 'mpar a chell che l’è capitat chell che le serv. Può esser un, divers all’at 'nat che fiss e c’allucca a luna o nu nisciun, dimenticat un che stess guaje che have ognun.
10.
11.
12.
Nu poco hipster nu poco bear iucat' a Twister vestut' a queer ca faccia triste ropp' na pist' voi sit' e Chipster che me magne a copp' a birr'.

about

Singles extracted from the releases of A Different Records produced between 2021 and 2023.

FREE DOWNLOAD FROM 22 TO 29 DECEMBER

credits

released December 22, 2023

license

all rights reserved

tags

about

a Different Records Naples, Italy

Based in Torre del Greco (Napoli - Italy), from September 2015 "a Different" is Records, Publishing, Management and Production Studio.

contact / help

Contact a Different Records

Streaming and
Download help

Redeem code

Report this album or account

If you like A Different Records Volume 2, you may also like: